Cactuskussen

Een tijd geleden kreeg het verzoek van Claudia van de Kreafabriek om iets te ontwerpen voor de cactusvijfdaagse.
Kleine cactussen in een terracotta potje heb ik al heel veel gehaakt, dus het moest iets anders worden.
Al snel ontstond bij mij het idee om een kussen te maken. De steek die ik ervoor heb gebruikt is de corner to corner steek.
Ik heb wel een beetje moeten smokkelen met het aantal bollen garen..... De opdracht was om met 3 bollen Cosy fine van Durable te werken, maar bij mij zijn het er stiekem 4 geworden. Maar dan heb je wel een kussen van 40x40 cm.



De kussenhoes naaide ik van een heel leuk cactusstofje van de Kwantum. Maar je zou natuurlijk ook een kussenhoes kunnen kopen.

Zin om ook dit kussen te maken?
Het patroon kun je vinden op de blog van de Kreafabriek. Of je leest hier verder: Patroon cactuskussen

Veel plezier!




Populaire posts