Blue Diamond deken



Een hele tijd gelden kreeg ik het idee om een deken te haken. Ik werd geïnspireerd door de grote ruiten vloerkleden en dekens die op dit moment in zijn. Echter kon ik hier geen gehaakte versie van vinden.

Omdat ik zelf van een zware deken hou, heb ik ervoor gekozen om te haken met katoen.
Voor de dotsanddoilyparty maakte ik kennis met het garen van Hobbii. Dit beviel me zo goed dat ik ook hiermee de deken wilde maken. Ik koos voor naturel en licht jeansblauw.



Op Instagram en Facebook heb ik al een heleboel plaatjes voorbij laten komen van het project-in-wording.

 

Maar dan nu eindelijk heb ik het patroon voor jullie uit kunnen schrijven. Klik hier om het patroon te lezen/printen.

Veel haakplezier!

P.S. Ik zou het tof vinden als je de hashtag #bluediamonddeken zou gebruiken wanneer je de deken ook gaat maken, want dan kan ik je volgen ;)


Reacties

Populaire posts