Patroon gepunchte giraf

Ik heb een tijd geleden een post op mijn Instagram geplaatst van een gepunchte giraf.
Het punchen leerde ik van Marretjeroos en Zoownatas.



Geïnspireerd door alle leuke voorbeelden die ik zag ben ik aan de slag gegaan met een tekening van een giraf.
De reacties waren heel positief. En veel mensen heb ik de tekening al per mail heb toegestuurd.
Maar vanaf nu dus ook hier te vinden. Klik op bovenstaande foto van de giraf voor de tekening.

Mocht je de giraf ook van roosjes willen voorzien. Het patroon heb ik hier vandaan: http://haakjuf.blogspot.com/2016/03/een-roosje-haken.html 

Tip: in de highlights van Zoownatas vindt je een online-workshop punchen. Maar nog leuker is het natuurlijk om de workshop bij een van beide dames live te volgen!

Dus mocht je gaan punchen, veel plezier!

Patronen van Zoownatas

Patroon van Zoownatas

Reacties

Populaire posts