Krukhoesje

Ik kreeg een donkerblauw Action-krukje van de buurvrouw met de vraag of ik er een roze jipbyjan hoes over wilde haken. Ik heb zelf een jipbyjan-krukje in de woonkamer staan en die viel wel in de smaak.
Ik zeg nog: "Prima, doe ik wel, is zo klaar!"
Dat was niet gelogen, maar toen had ik me nog niet bedacht dat een donkerblauw krukje, roze katoen en stokjes geen vriendjes van elkaar waren. Dikke naald, dunne naald, los haken, strak haken... wat ik ook deed, ik zag meer donkerblauw dan roze.



Maar gisteren zag ik in de etalage van 't Weverke in Someren een super schattig krukje staan. Ik wist meteen dit gaat 'm worden. Met als eindbestemming de prinsessenkamer van mijn buurmeisje.



Ik ben zo tevreden!!!


En ik heb ook nog kunnen oefenen in het borduren van bloemen........



Reacties

  1. Ah, wat schattig! Dat heb je wel heel erg snel gehaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend lief krukje is dit geworden. Je buurmeisje boft met zo'n creatieve buurvrouw!
    Vorig jaar haakte ik ook twee krukjes voor kinderkamers. Leuk om te doen en met een gezellig resultaat.
    Via via kom ik hier op jouw blog terecht. Mooie dingen maak je hoor! Ik neus nog even verder ...

    Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts