Stijl Market

Afgelopen zondag heb ik samen met mijn zus Linda een kraam bemand op de Stijl Market in Panningen.
De organisatie had hiervoor een super locatie gekozen: de oude SIF-fabriek. Eigenlijk niets meer dan een oude, leegstaande fabriekshal. Maar door de eenvoud juist heel mooi.



Alleen het inrichten van een kraampje was al leuk. Je maakt er als het ware je eigen snoepwinkeltje van. Daarnaast een heleboel leuke mensen aan onze kraam die ons lief complimenteerden met onze spulletjes..... dit maakte de dag helemaal super!





Mijn dochter wilde ook heel graag mee om te helpen. We wilden naast de verkoop van onze haaksels ook mensen kennis laten maken met haken door mini-haakworkshops aan te bieden. Mijn dochter wilde graag kinderen leren haken of breivorken....is dit een werkwoord?
Helaas was hier geen animo voor. Hoe leuk mijn dochter het ook probeerde aan te bieden, het wilde niet baten. Het bord van de haakworkshops werd verschillende keren verplaatst, werd weer anders aangekleed. Heel leuk om te zien hoe ze dat deed.
Ik was ook super trots op de manier waarop ze mensen benaderde. Dit deed ze zo goed, super!


Het was wel behoorlijk warm in de hal, maar daar hadden we de papieren zakjes voor..... heerlijk wapperen.



Al met al was het een hele gezellige dag!


Reacties

Populaire posts