Haken en Plukkenfeest

Afgelopen zondag was ik uitgenodigd door Jacqueline, Heleen en Lotte voor hun haakfeest.
Dit vond plaats in de prachtige pluktuin Pluk! in Haalderen. Vol passie en liefde vertelde eigenaresse Marion over het ontstaan van deze prachtige plek.




Na het ontvangst met koffie en thee kregen we allemaal een tas waarin de benodigdheden zaten om de Big Bobble Col te maken die Jacqueline speciaal voor deze dag had ontworpen: 2 prachtige bollen Mila color van LangYarns (in mijn geval in de kleur 967.0068) en een tof label van Mez11.



Nadat we plaats hadden genomen aan tafel mochten we aan de col beginnen..... maar dat viel nog niet mee, hahaha. Na een zomer elkaar niet meer gesproken te hebben, was er veel bij te kletsen. En kletsen en haken gaan nu eenmaal niet foutloos samen.
Maar oh, wat was het gezellig! En wat hadden de dames het top georganiseerd!!
Het was zo gezellig aangekleed, heerlijke hapjes op de tafel en voor de tombola hadden ze naast gesponsorde cadeautjes ook zelf prachtige gifts gemaakt.

Zelfs de lunch was zelf gemaakt.... heerlijke salades, sandwiches, quiche en de lekkere zoete aardappelsoep uit het nieuwe magazine van Draad en Praat.



Aan het einde van de middag werden we losgelaten in de pluktuin en mochten we een mooie bos bloemen plukken. We waren als een kind zo blij!
Precies waar ik vroeger dol op was; bloemetjes plukken. Alleen moest ik het toen met paardenbloemen en boterbloemen doen. Dit was zoveel mooier! Bloemen in alle kleuren van de regenboog, smul.....




En toen we dachten dat we niet nog meer verwend konden worden, kwamen daar nog meer tassen tevoorschijn met mooie spullen. Een grote dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt!
Ik loop weer op rozen en kan met de energie die ik hiervan krijg weer een hele tijd vooruit..... smile!!



P.S. Het patroon van de col is binnenkort te vinden op de blog van Draad en Praat.

Groetjes Doreen

Reacties

Populaire posts